4 juni 2009

Ett år har gått .

Upp med tuppen idag, jobb på Outlet väntades. Otroligt seg dag idag, usch. Knappt något folk inne i butiken, dock dom som var inne, handlade och dom gjorde det ordentligt! Dessutom var dom sjukt trevliga, älskar när glada och trevliga människor kommer in i butiken. Få höra lite bra och roliga saker än en massa klagomål! Men med tanke på hur lite folk det var idag så hann jag städa nästan hela butiken, vilket jag tror uppskattas för den som jobbar imorgon ;) hihi 9.30-19.00 var det iallafall som gällde i butiken idag! Det är inte bra att jobba i klädbutik, usch usch! Hittade massor med kläder som gärna skulle vilja följa med hem, men med tanke på att det snart är FHS och min nästa lön måste gå till de fick jag snåla lite. Men en Fred Perry tröja och en hoodtröja fick följa med hem :) hihi Hem direkt och käka middag med papput efter att ja slutat, mys. Har legat i soffan med datorn i knät och kollat på TV hela kvällen, dö seg och superuttråkad men orkar inte göra någonting heller så hehe Saknar min gull.. Men han är ute ikväll med grabbsen så jag får fortsätta att sakna honom lite till ;) såhär uttråkad var jag på jobbet idag hahaha



Vet ni? Idag är det ett år sedan jag satt här hemma på nålar och bara räknade timmarna! Ja, för imorgon den 5/6-2008 tog lilla jag studenten, lyckligaste dagen i hela mitt liv! Kom ihåg spänningen, längtan, förväntningarna, ja allt så här dagen innan! Usch vad jag är avundsjuk på 90'ernas studentvecka som börjat nu! Juste, fick ju äntligen träffa min underbara Amanda igår också! Oh vad jag har saknat henne, hon har varit i Kanada i 8 månader, alltså varit borta alldeles för länge! Hon är ju trots allt min äldsta barndomsvän och jag har saknat henne masssa! Så de va skönt att få träffa henne igen och bara prata av sig :)

 

puusss tess 

Kommentarer
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg!

Vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-06-05 @ 13:31:29
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: carro

Är det bra pris på Fred Perry tröjorna där?:)

2009-06-05 @ 19:41:23
URL: http://nogg.se/carolinerydberg
Postat av: Elisa

Hur går det på hästfronten? :)

2009-06-06 @ 19:14:48
URL: http://airaudo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback