6 juni 2009

Fotografiskt arbete .

Just  nu är jag sjukt trött på att fotografera, eller kanske framför allt att redigera bilder! Började nämligen gårddagen med en privatfotografering för Realgymnasiet. Jääss, åk två eleverna skulle hoppa uppe på Hagebys terrängbana och jag agerade fotograf åt mesarna ;) hihi dressyrfjompar hela högen! Efter förmiddags fotograferingen där var det direkt vidare ut till VRF och fota ryttarspelen. Två klasser igår och det fortsatte idag med fyra klasser, imorgon väntar även då fyra klasser. Har varit riktigt segt och bilderna har blivit superkassa såhär långt! Men det är ju så att bilderna blir precis så som du känner dig och jag har verkligen mått piss under den här helgen så aa, tyvärr.. Men VRF har ju iallafall haft en bra helg såhär långt! Tre hemmasegrar av fyra möjliga, Grattis Klara, Elin och Linda! Heja heja VRF!! :)

Jag saknar tävlandet så galet mycket, börjar fundera på om det är därför bilderna blir som dom blir.. Pga att jag blir så depp av att se alla tävla och ha kul, medans ja själv bara få stå på sidan och titta på och drömma..?! Men snart är jag tillbaka, snart är jag den gamla vanliga glada tess igen! Imorgonkväll börjar äventyret :D Nu, Sverige - Danmark!


puuss tess

Kommentarer
Postat av: m

hahahaha SLUTA ja va ingen mes :O xD

2009-06-06 @ 21:44:06
URL: http://melindaaaa.webblogg.se/
Postat av: Mange Pie

Var ju bra bild på Klara där ;)

2009-06-07 @ 13:00:00

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback