7 juni 2009

Solbränd som en kräfta !

Jag tror jag har andra gradens brännskada just nu, aj aj aj så ont jag har i ansiktet! Ser ut som en riktigt kokt reeeka ;p Riktigt fult! I örvigt har det gått bra att fota idag, har varit på bättre humör och då har även bilderna blivit därefter. Stort grattis till Emma också som vann meetingpriset, heja VRF!

Efter tävlingarna blev det en tur till Alexandra och hämta Samantha! Tjohoo, nu står hon ute i hagen på Örminge :D Jättelycklig just nu! Vi får se hur länge hon stannar, men pappa har lovat till september iallafall! Sen får vi se om de finns stallplatser, hur de går, hur mycket pengar som finns osv, men jag är glad för den lilla tid jag får med henne för I like her!! Första ridturen blir imorgon, läääängtar! Släppte ut henne i sommarhagen nu ikväll tillsammans med Dwight, Chippen och Amelia, gick bra, Sam är den som bestämmer i hagen ;) thihi nu sitter jag här och väntar på min bästaste gull , så bye!



pusss tess

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu fattar jag inget. Vem är denna häst? Berätta ALLT!

2009-06-07 @ 20:46:25
Postat av: Amandaa

Amelia är det ponnyn i från Söderköping ?

2009-06-07 @ 21:21:24
URL: http://amandaaniilsson.blogg.se/
Postat av: alexx

kul för henne att få bestämma nån gång ;) för hemma vet jag inte vem som bestämde iförsig, hon bestämde säkert fast på ett snällt sätt! lycka till nu jag håller tummarna för er! och stort tack tess

2009-06-07 @ 21:35:39
Postat av: Anonym

Vissa byter häst som andra byter underkläder.........

2009-06-08 @ 18:29:47
Postat av: Jenny

Du som inte vågar skriva ditt namn: TÖNT!!!

2009-06-08 @ 20:26:48
Postat av: Anonym

ÅHHH

Vad underbart för dig :D

2009-06-08 @ 23:11:44
URL: http://omsiri.blogg.se/
Postat av: Elli

Till den anonyma: Varför ens kalla det att byta häst ? Råkar ens häst/hästar ut för olyckor och man vill ha en ny häst för att man saknar ridsporten, ska man få stå ut med att höra att man "byter hästar som andra byter underkläder" då? Fegt av dig att inte skriva namn dessutom :S Stå för vad du säger!

2009-06-08 @ 23:34:50
Postat av: Anonym

det spelar väl för fan ingen roll vad mitt namn är, ni har inte en blekaste aning om vem jag är ändå... Men fine....Camilla är mitt namn...Känns det bättre nu för er. Ja visst kan man skaffa ny häst om man saknar ridsporten..Bara att hoppas att denna häst har turen med sig som kmr till denna ryttare...

2009-06-09 @ 16:47:31
Postat av: Anonym

jag har skickat ett klart o tydligt svar till er som undra varför jag skrev som jag gjorde ang. underkläderna..Men det har raderats!

2009-06-09 @ 17:52:32
Postat av: Jenny

CAMILLA?? Turen med sig??? Du menar alltså att det var ryttarns fel att hennes ena häst hittades död i hagen??? Mkt moget av dig!!!

2009-06-09 @ 21:15:51

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback