9 juni 2009

För några timmar på ett dygn .


Skapligt seg jag var imorse när klockan ringde 07.45, jobb väntade på Outlet 10-19.00. Riktigt segt, städade hela butiken och roade mig med att vika kläder haha men de gick bra. Direkt ut till stallet efter att jag slutade, blev lättare arbete på banan, jobbade på samma sak som igår, spåra, ställa och övergångar. Idag var hon riktigt riktigt fin :D Red henne på tränsbett idag, tyckte det blev lite av och på igår med pelhambettet och att jag blev lite väl snäll i handen, vågade knappt ta i henne, så ville testa hur de gick på tränsbett. Gick suuuper! Hon var låg och fin hela tiden, slog inte med huvudet någonting och var bara allmänt trevligt! Avslutade passet med att skritta ut en sväng :) Borsta, borsta och skämma bort med massa morötter innan hon fick gå ut till kompisarna igen! Pappa var förbi stallet en snabbis så han filmade lite i början mest för att ja ska se om ja ska rida henne mer fram eller tillbaka, mjukare eller hårdare osv.. Bjuder på den filmsnutten här nedan..

pusss tess

Kommentarer
Postat av: Annica

Fint Tess! Har inte vart så förtjust i din ridning men detta var riktigt trevligt att se!

2009-06-10 @ 22:19:59
Postat av: Åsa

eeh vem är annica? :S jag tyckte de såg superbra ut, va härlig hon ser ut :D

2009-06-13 @ 19:28:39
URL: http://fillihoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback