31 mars 2009

Vilken hästig dag!

Började med utsläpp och allt vad de innebär på Örminge. Därefter blev det en tur ut till Emelie, red Esso ut i skogen tillsammans med Emelie och Athos. En trevlig tur med massa prat, det enda negativa var blåsten, men de var mysigt. Fick ju faktiskt prova Athos också, de va ju en upplevelse hihi Åkte direkt efter den ridturen ut till Alex och fick rida ponnyhingst. Puss på att rida välriden ponny hihi, dock blev ja helt slut tidigt och jag hatar verkligen dressyrsadel så vart lite lojt, men lovar förbättring ;) ser fram emot våren, har ja inte eget häst är de bra att ja har min alex!

Efter all ridning blev de en tur till Martina för att kolla på basketen :* Dolphins åkte på stryk, mindre bra. Nu är ja trött o orkar inte uppdatera mer.. Nån som vill göra om min blogg?
Puuwss tess

Kommentarer
Postat av: Carro

2009-04-01 @ 15:45:34
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: Carro

Kan fixa din blogg på fredag ;)

2009-04-01 @ 17:14:24
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: alexx

Jaaa, jag längtar med, så vi kan fixa storhästarna och så du kan få nått mer eget än vad det blir nu när jag bara har ponnyer som du inte får tävla eller nått. :P du är bäst! <3

2009-04-01 @ 21:38:23
Postat av: Emelie

Åh , jag avskyr också dressyrsadel . Vet inte varför men jag trivs mycket bättre i hoppsadeln ..

2009-04-02 @ 16:23:08
URL: http://emakvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback