11 maj 2009

3 månader utan min bästa vän .

Ja, idag är det tre månader sedan hon försvann.. Saknaden blir inte mindre, snarare tvärtom. Däremot blir på nått sätt sorgen lättare att hantera. Det spelar ingen roll hur mycket tårar man fäller eller hur mycket man beklagar sig över att hon är borta, för hon kommer inte att komma tillbaka. Och jag vet ju att det inte på något sett var mitt fel att hon försvann. Men saknaden.. Nae, den kommer alltid finnas där. Och att veta att jag inte riktigt tog vara på varenda minut med henne, eller att jag inte njöt under sista ridturen, att jag inte hann säga jag älskar dig en sista gång, de sårar och det gör saknaden så enormt stor. Saknaden över att få göra allt de där en sista gång, sitta på hennes runda fina rygg en sista gång, njuta av hennes busiga och fina galopp, få pussa på hennes vita fina mule en sista gång.. Att få säga, jag älskar dig min vän en sista gång.. Ibland är de lätt att vara efterklok!
Jag älskar dig min älskade underbara finaste ängel, ja hoppas du har de bra, Cassiopeia <3


Igår blev det bio med gullet, Män som hatar kvinnor. Mja, de var väl ingen direkt hålla i handen film så att säga hehe men den var bra! Vidrig, otäck men bra, helt klart värd att se! Idag då? Försöka göra någe nytta utan att deppa för mycket. Upp 07.45 imorse, åka till stallet, släppa ut tottohästarna och fixa iordning lite. Hem vid 10-tiden för att sedan smyga tillbaka till sängen och mina två favoritpojkar som låg och sov :) hihi, upp igen nån timme senare, promenix med Teddie innan det var dags för jobb på Outlet 14.30-19.00. Galet segt idag, knappt en kotte inne i butiken och min smärta i sidan blir bara värre och värre. Så nu blir det att ringa läkare, måste kolla upp de! Annars inget nytt, börjar bli sjukt nervös bara...


puss tess

Kommentarer
Postat av: Emelie Åkvist

Jag vet hur det känns att sakna någon så man inte vet vart man ska ta vägen . Det är bara att låta tårarna komma , finns inget annat att göra .

2009-05-12 @ 07:54:33
URL: http://emakvist.blogg.se/
Postat av: Åsa

svar: jag är ju sthlmare sj och kan också ta hand om mig sj så de är ju inte där skon klämmer :P tycker bara hon är så jävla störande och överskattad. får typ kväljningar när jag ser henne på stan :P gillar inte sättet hon ser på saker och ting och hon tror hon är såå mkt bättre och finare än alla andra och de är ingen trevlig egenskap. dessutom bär hon mer än gärna äkta päls och de är ngt jag ALDRIG kommer att stödja så där hamna rhon på väldigt mkt minus! :)

2009-05-12 @ 15:15:15
URL: http://fillihoe.blogg.se/
Postat av: M L I

Blir alldeles tårögd när jag läser dina inlägg om henne, hon var otroligt fin! Är ledsen för din skull... Jag kan säga att jag vet hur det känns..



Får man vara dum och fråga vad som hände? =/

2009-05-16 @ 18:15:28
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback