12 maj 2009

Läkarbesök .

Vilken dag! Började med att gå upp så där äckligt tidigt som dom andra dagarna, jag har blivit lite lat, inte van att gå upp före nio haha. Utsläpp i stallet och hjälpa Kerstin med unghästarna. Kunde hänga på Göran idag, så bra! Travade dessutom, utan linor på 3åringen, hon är himla duktig hon. Vi ska köra sista dagen imorgon innan det blir bete för dom små liven. Efter stallet blev det stan och lunch tillsammans med Bilinda, oh som jag saknat henne! Vi kan verkligen prata om allt! Blev iallafall någon timme med henne innan det var dags att åka vidare och träffa en läkare. Usch, fick ta lite prover och så blev jag lite sur också på köpet. Kommer dit, får  ny tid och inget svar på vad som kan vara fel, inget smärtstillande eller någonting, fan fattar dom inte att jag har ont! Nä, nu ska jag gå en vecka till innan jag får något svar, superkul verkligen.. Suck! Menmen, blev lite gladare miner när jag fick träffa söta lilla Klarus en stund, Teddie och Nikita fick leka av sig lite, min älskade lilla voffie!

Nu sitter jag här, surar. Har så sjukt ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen och blir mer och mer nervös för varje dag inför torsdag. Men nu ska jag faktiskt ta tag i mitt liv lite här hihi, försöka iallafall. STÄDA!
Juuuste, måste ju få passa på att säga ett jätte GRATTIS till min älskade bror och Thina till förlovningen :D <3

puss tess

Kommentarer
Postat av: louise

Vilken fin blogg du har! :)

2009-05-13 @ 20:53:14
URL: http://louisejohanssson.blogg.se/
Postat av: En sann bloggläsare

var har du ohnt och vad har du gjort? Låter inte bra det där.

2009-05-14 @ 06:10:58

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback