19 maj 2009

Onödig uppdatering .

Vet inte riktigt vad jag ska skriva? Har inte så jättemycket att berätta faktiskt. Forfarande inte kommit fram till så mycket angående det här med häst, blir helt snurr i huvudet av allting. Vill just nu bara ha sommar och Falsterbo, bara få vara och slippa tänka! Sola, bada, festa, shoppa, ja ni vet allt de där som Falsterbo har att bjuda på ;) hihi

Den här veckan består av jobb, förhoppningvis utgång till helgen, var sjukt länge sen nu! Sen om jag hinner hoppas jag på att åka ut till Alexx och rida lite för det var fasiken länge sen de också! Oh, ge mig en häst någon. nu!! Men nae, nu ska jag nog städa mitt rum, igen haha. Sen blir det en sväng till Tobbe och säga grattis till honom! Måste bara få säga att jag tycker om min Marcus masssoor, så de så :)


Tänker på dig Emelie, vet precis hur det känns <3
puss tess

Kommentarer
Postat av: Emelie Persson

tack tess <3

2009-05-22 @ 19:57:17
URL: http://www.emeliepersson.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback