28 maj 2009

En helt vanlig torsdag .

Måste ju börja med och säga hur deprimerande det var att se Untied spela så dåligt i gårddagens CL-final. Barca gjorde sig förtjänta av vinsten pga att dom spelade bättre fotboll, men samtidigt tråkigt då jag vet att United kan spela så mycket bättre än vad dom gjorde igår.. Men så är de, grattis Barca! Och framför allt, tack Martina och Karin för det übertrevliga sällskapet!

Denna dag har jag inte gjort någonting känns det som. Morgonpromenad med Teddie imorse, skitkul, gick ut när solen strålade och det var jättevarmt och skönt. Hann väl gå 500m så börjar det spö regna! haha gissa om vi var dyngsura när vi kom tillbaka! Var ute nästan hela förmiddagen och lekte lite med Teddie, kändes som det var länge sen vi busade, älskade lilla voffi! Efter lunch typ dök Marcus upp, sötkorv! Aldrig fel att få spendera lite tid me gullet :) Nu har han åkt på träning så nu tänkte jag vara lite social med mina vänner via msn tills gull kommer tillbaka från träningen haha


fick bli en bild på Q bara för att ja önskar..

pusspuss tess

Kommentarer
Postat av: Cilla

Får Q en chans till? :)

2009-05-28 @ 23:13:12

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback