18 april 2010

Ursäka bloggningen.

Har jobbat som en idiot den här veckan så har verkligen inte hunnit med bloggen så som jag skulle velat, men jag hoppas ni står ut!? Idag är jag iallafall ledig, så idag blir det bloggning :)

Först och främst tänkte jag på det här med tömkörningen med sadel och hur du fäster tömmarna. Om man tycker det är bökigt med att dra tömmen igenom sadelgjorden så kan du använda dig av gramanögglor! (under förutsättning att du har en graman hihi) De är alltså själva ögglorna du fäster i sadelgjorden när du rider med graman, om du har en gjord som inte har egna spännen. Skitsmart! Jättesmidigt att ändra om tömmen när man slipper dra igenom den under gjorden :)



Nu tänkte jag åka till stallet och rycka man på Gustav, spännande, brukar inte vara så omtyckt av gubben. Ska väl slänga in en film från gårddagens ridpass också och redovisa de?

puss o kram tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback