Tack

Tack för alla gulliga kommentarer, ni är för söta!

Innan jag låser bloggen behöver jag er hjälp! Jag måste skicka iväg Gustav till någon. Jag varken hinner eller orkar att sattsa 110% nu när jag jobbar och Gustav behöver ridas och tränas varje dag! Så för hans bästa, för att han ska få den chans han har att bli bra måste ja göra detta, trots att det tar emot..

Så om ni vet någon bra tillridare, helst i Norrköping Östergötland, som inte är för dyr, så kommentera gärna. Självklart är ja tacksam för alla tips men hade varit bekvämast om han hamnade nära. Det handlar först och främst om en månad som sagt enbart pga att jag jobbar som jag gör och för att han ska bli riden ordentligt och inte varannan / vartredje dag som nu..

(för er som vill ha lösen till bloggen framöver, skicka ett mail till mig [email protected] alt. skriv på facebook. på så sätt känner ja att ja kan hålla mest koll på vilka som fått lösen o inte .. hoppas ni förstår :) )

Tacksam för alla svar! :) Kram på er


Kommentarer
Postat av: Josefine

Johan becker är superduktig på att rida till hästar!! han är inriktad på hoppning och har en ny fin anläggning, tyvärr i valdemarsvik. men det är ju inte superlångt från norrköping, typ 40 min.

ekbacken.biz är adressen dit och där finns telefon nummer! lycka till!

2010-04-10 @ 18:00:58
Postat av: Liindis

Min tränare sandra fransen skulle eventuellt kunna ta emot honom om du vill, hon är skit duktig i både dressyr & hoppning & jobbade förut hos tony Hassman. hör av dig om det är intressant :)

2010-04-10 @ 19:11:23
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: tess

björn svensson är duktig :) hoppryttare spec. på unghästar om jag fattat rätt :P han finns på bellas och lindas FB :)

2010-04-10 @ 19:25:07
URL: http://blondiieistallet.
Postat av: Anonym

Jag kan med rekomendera Björn Svensson. Han har jobbat som beridare hos Segorp och Li Krog och har matchat många unghästar till falserbo. Skulle dock inte rekomendera Johan Becker, jag vet en unghäst har inte har varit så snäll och lyhörd emot.

2010-04-10 @ 19:29:52
Postat av: Jenny

Micke och Carro på dressyrhoppet kanske? Jag tycker dom båda är duktiga.

2010-04-10 @ 19:54:19
Postat av: Anonym

Katrin Norling, bor visserligen i Mantorp, men superkänsla! Orädd och tuff men dock oerhört lyhörd. Har sett henne rida så mycket olika hästar och får bra kontakt med alla. Tror hon skulle passa Gustav!!

2010-04-10 @ 20:07:26
Postat av: Emilie Persson

Klara?! :)

2010-04-10 @ 20:08:25
URL: http://eston.blogg.se/
Postat av: www.corallensrodtott.blogspot.com

Björn svensson är super! (: http://www.bjornsvensson-hast.se/page8.php

2010-04-10 @ 20:24:57
Postat av: Maria

Varför inte Milans förr ägare ?? Mkt duktiga ! Jenny Ekblad och Ulf, stall Bommedal..Mkt seriöst intryck fick jag när jag köpte Milan..Och Milan var väldigt välriden som 5-åring. Norrköping tror jag det var..

2010-04-10 @ 21:37:07
Postat av: malin

Björn svensson, som jag ser att många redan tipsat om, rekommenderar jag varmt. Han är superduktig!

2010-04-10 @ 21:50:04
URL: http://mallizzp.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag är ju som sagt sugen på att se klara lindström på honom. Men annars skulle jag tipsa om Stina Lillje, underbar ridning! :)

2010-04-10 @ 22:36:11
Postat av: Emma

Fredrik Spetz! Har varit hos Ening, Velin och Gretzer så han vet vad han gör. Har ridit och satsat mycket på unghästar. =)

2010-04-10 @ 22:47:27
Postat av: Klara

Björn Svensson tycker jag är duktig :)

2010-04-10 @ 22:50:59
URL: http://klaralindstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Jenny & Ulf Ekblad finns utanför Linköping! Dom är superduktiga men jag vet inte om dom har stallplats hemma hos sig nu eftersom de håller på att fixa till sitt stall.. www.stallbommedal.dinstudio.se är iaf deras hemsideadress & de är jättetrevliga! :)

2010-04-11 @ 00:36:14
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Anonym

www.jennyk.se !

jätteduktig tjej, som är väldigt noggran och otroligt duktig på hästar. kan rekomendera henne varmt!

2010-04-11 @ 09:19:30
Postat av: Linda

Jag tänkte inte på det från början, men jag kan också rekomendera björn svensson också, doc tror jag han tar 5500 i månaden för tillridning, det gjorde han sist iaf.



sandra som jag sa från början tror jag tar 2500 för en månad + stall plats!

2010-04-11 @ 10:51:28
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: C*

Du har ju Linda Melin x2, och Therese (vad hon nu heter på Stenbro) Har ingen direkt erfarenhet av dom, men Linda Mellin som håller till ute på Ålberga ska vara riktig bra med unghästar säger folk!

2010-04-11 @ 12:20:15
Postat av: Linda Wilsson

Tessan ljung är juh en extremt duktig ryttare särkilt på känsliga unghästar. Eller varför inte Felicia Bindekrans? eller Klara:) Du har juh många i din närhet som är duktiga:)Du kan juh höra med johanna frithiof också. Nu har jag gett många namn:S Hoppas du hittar någon bra:)

2010-04-11 @ 13:13:28
Postat av: Rebecka

Katrin Norling helt klart. Fantastisk känsla!

2010-04-11 @ 13:41:19
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/
Postat av: Anna

Oh snygg design! =)

2010-04-11 @ 17:35:06
Postat av: Rebecca

Gud vilken snygg header ! ;O

2010-04-11 @ 18:04:58
URL: http://sryttarna.blogg.se/rebeccah
Postat av: Anonym

Stall M&B Goertz i Kolmården.

2010-04-12 @ 07:12:46
Postat av: Anna

Hej!

Nu vet inte jag hur hon har det, men Linda Melin i Ålberga tycker jag verkar väldigt vettig. De unghäster som kommer tillbaka från henne är väldigt trevliga av ågon konstig anleding!! Kan inte Klara rida han?? Hon är ju tuff som bara den och duktig!!

2010-04-23 @ 09:47:35
Postat av: Mellis

Jenny och Ulf utanför Linköping tycker jag om. Inga människor som tror att dom är något. Mycket trevliga! Vet inte vad priset hos dom är... Synd att mitt stall är fullt. Annars hade det varit roligt. din häst påminer så mycket om min förra Come On :) Det löser sig !

2010-10-26 @ 12:06:46
URL: http://jmellstrom.wordpress.com
Postat av: Elin

Rekommenderar varmt jenny och ulf! Väldigt välridna och trevliga hästar vad man kan se ute på tävlingar. Jag tror att de har börjat ta emot hästar nu och fått ordning på stallet så ring dom!

2010-11-10 @ 22:13:45
Postat av: Moppan

jennyk kan du ju lämna hästen hos men risken är ganska stor att du har en 100kg lättare häst när du hämtar den. Jenny/Ulf, Linda Melin eller Björn är bra på det de gör med unga hästar. Lycka till

2011-04-13 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback