27 augusti 2010

Godkväll bloggen! Har varit fullt upp hela dagen... Jobb 9-18.00 sen blev det en snabbis på stan och fixa lite. Fort hem och jogga Gustav på banan. Han var lite trälig i munnen idag, vet inte om de bara var lathet från hans sida eftersom han fått vila nu nästan hela denna vecka, eller om han inte riktigt trivs med nya bettet. Tänkte ja skulle prova hans gamla imorgon i känna efter. Hur som helst, efter ridningen blev det ut i skogen och springa 2,5km. Benen kändes riktigt tunga idag o ja hade inte alls samma tempo som ja brukar, så tror minsann att kroppen va lite trött idag. Kämpade iallafall och avslutade mitt situps, armhävningar och bryggan. Sedan blev det att packa väskan för imorgon åker jag och min älskling till Göteborg och kommer hem på måndag, så blir nog inte så mycket uppdatering under denna helg.. Men ja hoppas alla får en bra o trevlig helg! Puss :-*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad duktig du är som tränar dig själv :) Jag är verkligen skit dålig på det, svårt att hitta motivationen!

2010-08-28 @ 11:24:11
URL: http://hopeforanormallife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback