3 december 2010

Varför vill ingen göra en ny design till mig?! Buhuu på er :-(


Sitter här i soffan, ensam med tända ljus och tittar på idol. Första gången jag ser programet och undrar, varför är alla så hysteriska över denna Jay? Nae, idol var bra den första säsongen och när Darin charmade alla små tonårshjärtan (och mig). Inser också hur lite jag ser på TV nu förtiden, hänger inte alls med i svängarna när alla på jobbet pratar om Idol, Paradise Hotel, Argna Snickarn och ja allt va de heter, jag säger bara Flickorna på Klitteholm! Enda programet jag tar mig tid till att titta på ;-) haha

Gurkis sköter sig så bra nuförtiden, tror han trivs på Fursta. Imorgon ska vi leka runt i ridhuset lite med Frida och Maria. Sen är det bara en ordentlig ridvecka kvar för Gustav, sen ska han trappas ner och gå på vintervila! :-)

Nä, om jag skulle lägga ifrån mig datorn och försöka sova, då går de ju fortare tills klockan slår 04.30 och min kära pojkvän kommer hem. Världens finaste kille, tycker om honom så mycket! Nä, försöka sova var de ju..


Kommentarer
Postat av: Josse

ja kan försöka fixa om du vill:P

2010-12-04 @ 13:04:29
URL: http://uunderstatment.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, Tess.. Det är december nu! :)

2010-12-04 @ 20:23:34
URL: http://inridsport.blogg.se/
Postat av: Malin

Har skickat en design till din tk-foto-mejl nu :)))

2010-12-08 @ 12:39:16
URL: http://www.webben7.se/malinnordin

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback