Dag 12 - I min handväska

Min handväska är av det större slaget så att säga hihi Jag har dessutom för mycket i den, hittar aldrig det jag ska ha.. Har en liten handväska också, men i den går de ju inte i allt jag vill ha istället. Kan vara dagens I-landsproblem!

Plånbok. Nästan alltid tom på pengar, men jag har gott om kvitton och klubbkort! hihi

• Hårborste. Jag får panik om mitt hår inte är genomborstat och ser skaplig ut! (sjukt, ja vet.)

• Handkräm. En drog på jobbet, blir otrolig torr om händerna av alla pengar..

• Nagelfil. En nagel kan ju gå sönder och då måste de snyggas till med en gång, that’s it!

• Tamponger. Ett måste för en tjej, eller? Man vet aldrig när en värsta vän kan dyka upp.

• Nycklar. Varför ska man ha så många nycklar?! Hemmanyckel, bilnyckel, två olika jobbnycklar, nyckel till tävlingsskåpet, nyckel till källaren, cykeln, transporten.. Tror det var alla. Vidrigt många nycklar är det i alla fall och alla ser fan likadana ut! Jag hatar nycklar!

• Telefon samt lurar. Det viktigaste! Aldrig utan min mobil! Och lurarna är viktiga också, utan dom – inget spotify. Utan spotify – irriterad Tess. Dock är det Musikhjälpen i P3 som gäller nu ♥

• Tuggummi. Extra med melonsmak omnomom!!


Man kanske inte kan kalla detta handväska?

Tror det var allt som jag alltid bär med mig.. Till jobbet är det ju ioförsig matlåda också.. hihi

pussis tess


Kommentarer
Postat av: Anna

Handkräm är ett måste! :P

2010-12-16 @ 14:16:19
URL: http://bengtsooon.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Hej! Angående HL-täcket; Jag köpte det i deras tält på Globen. Har inte sett någon återförsäljare/affär här i Sverige som säljer tyvärr. Trodde det gick att beställa från deras hemsida? :-) Annars får du hålla utkik på mässorna, kanske i Göteborg?



Storlekarna verkar normala tycker jag. Har 145 i mitt och det ligger bra på Checkpoint.

2010-12-17 @ 16:21:45
URL: http://sosigog.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Hej! Angående HL-täcket; Jag köpte det i deras tält på Globen. Har inte sett någon återförsäljare/affär här i Sverige som säljer tyvärr. Trodde det gick att beställa från deras hemsida? :-) Annars får du hålla utkik på mässorna, kanske i Göteborg?



Storlekarna verkar normala tycker jag. Har 145 i mitt och det ligger bra på Checkpoint.

2010-12-17 @ 16:22:03
URL: http://sosigog.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, vi har nästan identiskt innehåll i våra väskor! =) Nödvändigt och bra.

2010-12-18 @ 05:01:52
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: Jag smälte allt tillsammans :)

2010-12-18 @ 12:00:29
URL: http://fruuktsoppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback