Dag 15 - Mina drömmar

Mina drömmar ändras mer eller mindre varje dag, lite beroende på vilket humör jag är på..

Men idag skulle jag säga att mina drömmar mest handlar om att få leva ett långt, friskt liv tillsammans med nära och kära. Längre in i framtiden vill jag nog ha barn, en stor villa och gifta mig hihi Jag vill inte vara ensam!! Min dröm om ett nytt jobb forsätter. Vet dock inte riktigt vad jag vill jobba med.. Butiksbiträde i kläd- eller heminredningsbutik kanske eller florist..

Inom hästvärlden vill jag ha en arbetskamrat, en vän för livet. Vill kunna rida iallafall 120 cm klasser stadigt och även LA dressyr. Min största dröm är att få rida en 130 cm klass, de skulle vara sjukt kul! I övrigt som sagt bara en härlig arbetskamrat att ha roligt med och fortsätta utvecklas tillsammans med. Åka på meetings och träffa trevligt hästfolk. Inga fler skador, olyckor eller någon mer bortgång tack!



Vinna 10 miljoner - de är nog min största dröm ;)


Kommentarer
Postat av: Annie

sv: tipsar om Hippson plusmedlemskap då det finns sjukt mycket övningar!! Jag har så dålig fantasi till sånt här annars ;)

2010-12-18 @ 19:05:34
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback