Dag 20 – Den här månaden

December.

Vad ska man säga? Den har väl varit upp och ner precis som alla andra månader. Gustav däremot har gått som en klocka typ hela december, fram tills jag ställde av honom! Det känns sjukt roligt, med tanke på hur mycket neråt det gick där ett tag. Tycker om min lilla Gustav mer och mer för varje dag. Ska bli intressant och se hur han beter sig när jag sätter igång honom igen :-)

Annars har jag jobbat och slitit som vanligt. Har inte haft någon julstress eller något för fem öre. Har inte heller haft någon direkt julkänsla förns idag! Men jag är nöjd med den här månaden såhär långt, men jag längtar tills den är slut ;-) hihi



pussis tess


Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud vilken fin blogg du har ! :) <3

2010-12-24 @ 13:08:15
URL: http://caisalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback