Dag 21 - Dessa människor dras jag till

Trött på denna lista, så nu kör vi allt rakt av - var beredda på många inlägg!

Hur som, dag 21.
Jag dras till hästmänniskor, konstigt va? Nästan varenda människa i min kontaktbok i mobilen tex är hästmänniskor. Hälften på facebook är med all säkerhet hästmänniskor. Men i övrigt, vadå "dessa människor dras jag till" ?! Jag försår faktiskt inte riktigt hur jag ska svara.

Jag dras till trevliga, öppna människor som inte snackar skit utan står för vad man tycker och säger. Ärliga och omtänksamma människor, som kan glädjas åt andra och inte bara sig själv..

pussis tess


Kommentarer
Postat av: C

"Jag dras till trevliga, öppna människor som inte snackar skit utan står för vad man tycker och säger. Ärliga och omtänksamma människor, som kan glädjas åt andra och inte bara sig själv.."



tyvärr inte så vanligt i hästbranchen kanske.. =/

2010-12-29 @ 23:07:41

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback