Dag 29 - Mina ambitioner

Det känns som att jag har så extremt många ambitioner, fast på olika plan!

* Jobb
Jobbmässigt vill jag inte vara kvar på ICA tills jag ska gå i pension, absolut inte. Jag har nått mitt mål på ICA nu genom att vara fast anställd och ha lite mera ansvar vissa dagar. Min ambition med jobb är att få jobba med någonting jag verkligen tycker om och trivs med. Vill se mig själv antingen som florist, butiksbiträde i klädbutik eller butiksbiträde i ridsportsbutik. Skulle dock kunna se mig på ett kontor också haha

* Kärlek & Familj
Min ambition där är att leva i nuet och inte ta saker och ting förgivet. I framtiden vill jag ha barn, vara gift, bo i villa och leva lyckligt. Men fram tills den dagen är jag extremt lycklig som jag är nu :-)

* Häst
Jag vill ha en lång framtid tillsammans med min häst. Mina ambitioner är att utvecklas som ryttare, att någon gång i framtiden rida en 1,30 klass och rida en LA dressyr på 65%. Men framför allt ha kul, utvecklas och det som träning.


Det var nog mina ambitioner, ganska kortfattat :-)


Kommentarer
Postat av: Alexx

åhh, rallan :)

2010-12-30 @ 09:20:35
URL: http://alexxkjorsvik.blogg.se/
Postat av: Rebecka

mina ambitioner är ganska lika dina :)

Dat utan ungar o jag är nöjd med 110cm ;)

2010-12-30 @ 17:31:36
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback