Dag 4 - Det här hade jag på mig idag

Började dagen med denna.

En ljus jeansskjorta från Carlings med ett basic vitt linne under. Dock var den idag instoppad innanför ett par höga mörka jeans istället för leggins. Till det ett par snygga svarta klackskor! Det funkade till och från jobbet ;-)

Bytte sedan om till den übersnygga jobboutfiten.

Ett par fula svarta pösiga jobb-brallor med en ful brunrutig skjorta och två fula röda tjocktröjor över. Till det ett par snygga och sköna Reebok easytone skor.. ICA behöver verkligen få en ny idé till jobbkläderna, dom är vidrigt fula!

Till sist, älskade stallkläderna

Två par långfillingar med ett par snygga marinblå Kingsland byxor över. Ett långt vitt basiclinne med en vit undertröja över. En grårandig Kingsland tröja över det samt en blå ullared hood över. Sen såklart älskade Kingsland dunjackan, Kingsland mössan och de asvarma bootsen från Skopunkten, mums!

(sitter fortfarande i långfillisar och hooden, orkar inte byta om hihi)


Det var dagens de..

pussis tess


Kommentarer
Postat av: Jennie Kristensson

vad blond du blivit, men det var riktigt snyggt :):)

2010-12-10 @ 21:51:50
URL: http://jdressyrdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag slutade använda dun efter att vi fick veta att det ibland plockas från levande fåglar :(

2010-12-10 @ 22:33:10
Postat av: Sofia

ICAs kläder är hemska! Tycker man kan få ha kavaj som de har i reklamerna :p

men icke, istället får jag ha en t-shirt i herrmodell pga dam är för kort för mig. Baggybrallor och en stor noppig ful tjocktröja. Hej sexy lady!

2010-12-12 @ 00:52:54
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback