Dag 5 - vad är kärlek?

För mig är det en jättesvår fråga, samtidigt som det känns så självklart.. Det är som att det inte riktigt går att sätta ord på vad kärlek egentligen är, det måste liksom upplevas.

Men för att försöka, kärlek för mig behöver inte vara mellan två personer. Kärlek kan finnas mellan människor och djur, människor och mat, resor – allt egentligen. Finns det egentligen en gräns på vad kärlek är?

Jag är tokkär i min fantastiska pojkvän och jag älskar honom mest av allt. Hos honom känner jag mig trygg och fin som jag är och jag känner verkligen att det är han jag vill leva med! Och för mig är det väldigt mycket kärlek. Kanske den absolut bästa kärleken?! Jag älskar min familj och är så tacksam över att ha min familj som den är, de är kärlek även det. Kärleken till de fyrbenta, Gustav och Teddie är också en extremt stark kärlek som jag inte skulle klara mig utan. Jag har alltid haft kärlek omkring mig, från familj, vänner och djuren. Men jag fick nog en bild av kärleken på riktigt när jag träffade Marcus och jag har vuxit extremt mycket sedan jag träffade honom!


jag älskar dig min fina


Så jag har inget bra svar på vad kärlek är. För mig är kärlek det jag just beskrev – svårt att sätta ord på.

pussis tess


Kommentarer
Postat av: madde

snygg header!ochkul o se vanliga bilder på dig =)

du ser verkligen annorlunda ut om man kollar på när du har hjälm på dig =)

2010-12-10 @ 22:14:57
URL: http://maddegshastblogg.blogg.se/
Postat av: klara

jaaa VI byter till lfk tess? :D promise? (a) om du har lust får du görna göra en design åt mig (a)

2010-12-11 @ 14:21:42
URL: http://klaralindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback