Veckans blogg v.2

Veckans blogg vecka 2 - formone.blogg.se

Louise är en helt underbar människa och lika underbar bloggerska! Louise är en vän till mig som jag starkt känner för. Hon och jag har haft ungefär lika mycket otur med våra små hästar. Louise är så otroligt stark! Hon tacklar alla motgångar, sjukdomar och skador som alla önskar att dom kunde.

I hennes relativt nya blogg får vi läsa om hennes vardag, så som arbete och tiden tillsammans med hennes vackra skimmelvalack Ember. Trots att bloggen är ganska nystartad är det en blogg jag älskar att läsa. Louise skriver bra diskutionsfrågor, tar upp olika ämnen och frågar och är verkligen duktig på att skriva!

I mina ögon är Louise en av dom jag ser upp till. Hon är snäll, stark och fantastisk som hästmänniska! Hon blir veckans blogg då jag tycker fler ska läsa hennes blogg och framför allt för att  hon alltid kommentarer snälla saker och ger possitiva puschningar i ryggen! :)

Jag hittade Louise blogg genom hennes bilddagbok.



puss tess


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du satte alla ord rätt! Finns inte mycket mer att tillägga!

2010-01-15 @ 16:19:15
URL: http://dresssyrryttaren.blogg.se/
Postat av: Madde

Är det Ember Sofie B hade förut?

2010-01-16 @ 08:00:11
URL: http://chanellealm.blogg.se/
Postat av: Louise

Oj vad glad jag blir, Tess Sitter här nästan gråt färdig för att fina ord du skrivit om mig. Det värmer oerhört mycket ! Tack vännen , du är bäst !

2010-01-16 @ 19:32:57
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback