26 juli 2010

Jag vill inte vara sjuk! :(
Idag skulle jag helst bara vilja vara inne hela dagen, hyra en bra film och sätta mig o soffan med en stor chipspåse och lite dipp samt en stor coca cola! Fasiken så fint det hade varit ;p men så blir nog inte dagen trots allt..


Jag måste rida hästen, boxen ska mockas, mat ska fixas.. Sen är de säkert någon mer som jag förträngt just nu.
BlääÄ finner ingen som helst ork!


saknar mina fina flickor .. ♥


förövrigt har jag tröttnat på min header igen :/


Kommentarer
Postat av: Rebecka

9-21 verkar vara en mördröm att jobba, hua!



Hoppas du hittar motivationen snart igen, tråkigt med svackor :(

Kommer du till Tollstad o tävlar?

2010-07-26 @ 17:56:51
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback