3 juli 2010

NU HAR JAG HELA TRE DAGARS SEMESTER!
Fan så skönt ska jag säga er! Lite pissigt att bara få tre dagar, men de är ändå bättre än ingenting. Dessa tre dagar kommer att spenderas tillsammans med Klara nere i Skåne och Falsterbo Horse Show :D

Sjukt taggad jag är. Inte för att det ska festas eller något sånt som förra året men ska bli så otroligt skönt att komma bort. Spendera lite pengar, förhoppningsvis bli lite brun och bara ha det skönt med en av mina absolut bästa vänner. Åker tidigt imorgonbitt och åker hem sent på tisdagkväll. Jobbar 07.00 - 18.00 på onsdag :(

Hur som helst. Under dom här dagarna får Gurkan vila, förtjänar han efter en supervecka! Han har verkligen varit superfin hela veckan! Blir hårt igen sen när vi kommer hem :)

De negativa? Min pojkvän kommer hem imorgonkväll vilket innebär att vi kommer gå om varandra :( Det innerbär också att vi inte kommer ses förns på onsdagkväll! Usch, ni anar inte hur mycket jag saknar honom. Löjligt hur man kan sakna någon så mycket på så kort tid, men han förgyller verkligen min tråkiga vardag! Stor fet puss på min älskade älskling! ♥



Kommentarer
Postat av: Rebecka

var glad för att det bara är tre dagar. Jag o Mårten ses ungefär en dag per vecka just nu o då bor vi ju ihop, inte kul alls :(

2010-07-06 @ 10:39:06
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/
Postat av: rebecca

Hej! Gör mig en tjänst och rösta på mig, nummer 1 "Rebecca & Chrissan" här: http://baraponnyer.blogg.se/2010/july/ekipagen.html

Tack i förhand!

2010-07-06 @ 17:59:24
URL: http://minriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback