Caroline

Filmen på Klara och Caroline.
Hoppas de är okej Klara?


Kommentarer
Postat av: Klara Lindström

lugnt men det där var inte vackert precis ;)

2010-07-29 @ 23:04:13
Postat av: Anonym

Oj vad lika de är, din och hennes!! Går ju exakt likadant :O

2010-07-30 @ 07:46:41
Postat av: Hanna

Varför har klara tagit bort sin blogg? Den var ju askul att läsa!!

2010-07-30 @ 10:51:57
Postat av: K

Vore kul att se bilder på mamman till dem. Tycker att dom är väldigt lika, tycker att dom verkar lite svåra båda 2, och tycker att caroline verkar lite byggd i nerförbacke liksom..tempot är ju mkt bättre än tidigare filmer jag sett på henne, men hon verkar ju ha kroppen mot sig för att gå i nån annan form än "snart slår jag kullerbytta framåt.." Men tycker att klara gjort ett super super jobb med den hästen precis som du på din!

2010-07-30 @ 11:16:43
Postat av: Bella

Ser ut att vara en dam med humör;) Tycker det ser lite forserat ut, som att hästen inte riktigt hinner med varesig med ben eller i tanken, och att därför sprången blir lite konstiga!

2010-07-30 @ 14:55:00
URL: http://horsesideonlife.blogg.se/
Postat av: Sofia iaa Boström

Vad fin :D

2010-07-30 @ 16:19:22
URL: http://sofiaiaa.blogg.se/
Postat av: Alexx

för det första bör man tänka på att hästen är riden första gången någonsin i mitten av feb i år och ALDRIG ens haft träns eller sadel innan. För det andra utvecklas dessa hästar jätte sent! mamman gjorde det, lilly gjorde det, gustav gjorde det och det kommer även denna göra. kola på hur mycket gustav har växt sen tess köpte honom. C är fortfarande väldigt byggd i nedförsbacke.. Sen säger jag bara att ni har inte sett henne hos micke när hon löshoppades. har man gjort det förstår man att hästen kan bli bra med tiden. Och jag tycker klara och caroline har gjort ett toppen jobb på denna tiden! :) men sen kan jag inget direkt om hoppning helt onintresserad! men jag vet vad pappa och micke säger om henne. Men sen vet man aldrig, vad som helst kan hända! :) jag är iallafall otroligt nöjd över hur mycket hon har utvecklats redan! lilly började gå bra förra året som först då var hon väl 7 år? mamma var precis lika svårriden som alla avkommor men hoppade bra. tiden får avgöra saken. vissa hästar blir riktigt bra trots att de inte är rätt byggda! :) men byggd i nedförsbacke absolut! men mycket kan ändras med styrka och erfarenhet! :)

Fortsätta kämpa båda två för jag vet vilka svåra hästar ni rider och ni är grymma både tess och klara! :D

2010-08-04 @ 14:14:27

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback