Falsterbo 2010

Nu är vi hemma!
Eller vi kom hem i onsdagskväll men har inte blivit någon datortid förns nu.
Hoppas ni alla har haft det bra? Det har iallafall jag, trots lite strul och tråkigheter så har denna korta semester varit mycket uppskattad!

Vi började våran resa i söndagsmorse kl 08.30. Jag och min fantastiska vän Klara åkte neråt i landet och hade en lättsam, rolig resa ner. Lite snurriga inne i malmö men annars helt utan problem! Åkte direkt till Falsterbo för att kolla, blev en ganska lugn dag. Vi lyxade med tre rätters middag för 229 kr (!!) på en restaurang i Malmö på kvällen. På måndagen blev det Falsterbo för hela slanten! Shopping, fina hästar, strålande sol och bra sällskap! Kunde knappast blivit bättre! På tisdagen började det inte riktigt som tänkt, bilen startade inte och blev världens jävla krångel! In på lagning och vi fick en lånebil sålänge. Dock var de inge avslappnade under tisdagen då vi skulle åkt hem tisdagkväll eftersom jobb väntade på onsdagen. MEN bilen skulle inte bli kvar förns onsdag lunchtid. Kalas! Var bara och försöka fixa en natt till på hotellet, ringa och krångla lite me jobb och allt men de löste sig ju ganska smidigt, bara typiskt att biljäveln skulle lägga av liksom! Hur som helst, vi passade på att åka till Falsterbo på onsdagen också eftersom vi ändå inte kunde åka förns bilen va klar. Blev shopping och en sista solning innan vi åkt hem mot Norrköping. Var hemma strax före kl 22 på onsdagen, ganska skönt!

Träffade faktiskt tre stycken som läser min blogg, sjukt kul :D Dock så var ja asglömsk och otrevlig och glömde fråga vad ni hette :$ ber verkligen om ursäkt! men kul att ni vågade hälsa :D hoppas ni hade det bra i Falsterbo!

Shopping blev de ju såklart också :)

• Kingsland linne, marinblått
• Kingsland linne, babyrosa
• Kingsland keps, marinblå
• Kingsland softshell jacka, babyblå
• Kingsland ridbyxor, vita
• Swarovski armband, rosa/vita stenar
• Eskadron senskydd, grå
• Dyón lädertyglar, bruna
• Treadstone pullarträns, brunt
• Jin stigbyglar, turkosa
• Sporremmar
• Boj transport
• Iphone



Ja, som sagt, blev en del shopping ;) Men fan vad nöjd jag är med allting! Speciellt stigbyglarna, gaaah så snygga dom är :D Bilder kommer i ett senare inlägg! Lovar också lite mer uppdatering nu när jag har en iphone, kommer bli mycket lättare! Oh va nöjd ja är med allt, vill bara ut och rida och va snygg nu ;) haha

puss o kram tess

Kommentarer
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Köpte du en transport? haha, oj! Lär ju vart stora plånboken som var med då antar jag :P

2010-07-09 @ 22:04:03
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hur gör du om du ska blogga genom din iPhone? Eftersom att du har blogg.se? Jag har inte kunnat blogga genom min iPhone på blogg.se.

2010-07-09 @ 23:36:40
Postat av: corallmatilda

jag såg dig i något tält shoppandes (: ;) men dum som jag var så hälsade jag ju inte,haha

2010-07-10 @ 12:28:33
Postat av: Emelie

HAHA stora plånboken kom fram när transport skulle inhandlas ;) och jag tyckte du gjorde av bra md pengar på bara "småsakerna". Håller med dig, stigbyglarna är sjuuukt snygga!

2010-07-10 @ 12:39:58
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Ha en bra dag :)

Kramar!!

2010-07-10 @ 12:48:31
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Alexx

Varför köpte du/ni ny transport? :O vad är det för fel på eran? Sjukt mycket pegar du gjorde av med. Denna gång skulle jag aldrig kunnat ta dina inköp! haha :)

2010-07-10 @ 12:51:40
Postat av: A

hey! hur är vädret hos dig idag? (:

2010-07-10 @ 13:17:52
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-10 @ 13:57:17
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Lina Renström

Vad hade du för transport innan ? :)



Ställ gärna en fråga i min frågestrund som pågår just nu :)

2010-07-11 @ 03:45:04
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback