20 juni 2010

Fortfarande sjukt glad över att jag vann bloggtävlingen! :D Vill också annordna en bloggtävling men undrar hur alla gör? Har ni som annordnar bloggtävlingar något typ av samarbete med ridsportsaffärer eller tar ni från eget?

Hur som helst, ska försöka släppa de ett tag nu hihi. Jobbade idag mellan 12.00 - 18.15, sjuukt segt, men bra betalt! Skulle ha skrittat en sväng på Gustav när jag kom hem, men kände mig inte riktigt bra plus att det spöregnade. En vilodag kan han ju faktiskt få! Imorgon ska jag försöka mig ut en sväng iallafall sen kanske de blir lite ny film på tisdag om inte mamma ska iväg någonstans :)

Bjuder på en liten film från igår när vi släppte Gurkan i nya hagen här hemma.
Det gula tegelhuset som skymtar lite i bakgrunden där han springer - där bor vi ;) hihi


puss o kram tess


Kommentarer
Postat av: Boråsryttaren

Hoppas du har haft en bra vecka :D

Kramar :)

Glöm inte att kika in i min blogg :D

2010-06-20 @ 21:50:40
URL: http://borasryttaren.blogg.se/
Postat av: Linda

haha jo svettas som en tok emellanåt, men ah så äre när man ska ha snygga hjälmar utan ventialtion på samma sätt ;) vet inte vad alla gör när dom har blogg tävlingar, men jag tog från "eget" kan man säga, hade ett valfritt pannband men har redan ett sånt så lottade ut detta istället :) om du fattar vad jag menar? xD haha men kör ba, anordna en :D

2010-06-20 @ 23:53:07
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: Tessan

Va skönt för dig, vill också ha nära :) men ska han gå själv i hagen?

2010-06-21 @ 12:04:36
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback