4 juni 2010

God förmiddag! Började min dag ungefär som igår, 2 km jogging samt 1 km powewalk plus lite situps. Gick bättre idag, dock kändes mina ben riktigt trötta sista kilometern, men bara puscha på! Dock blir det vila imorgon, ska inte gå ut för hårt nu i början.

Är riktigt opepp för att jobba idag! Solen skiner och det är supervarmt ute. Hade hellre legat hemma med en kall cider och bara njutit av solen hela dagen! Men mellan 12.00 - 21.15 ska jag spendera min tid på Ica Supermarket Spiralen. Nämnde jag att jag var opepp? Suck. MEN jag är oerhört glad för mitt jobb, tro inget annat.

En annan sak jag tänkt på nu är hur sjukt avundsjuk jag är på alla studenter! Jag vill ta studenten igen, det var seriöst min bästa vecka någonsin tror jag. Hade jag tagit studenten idag hade jag dock tagit vara på den tiden mycket, mycket mer. Känner väldigt många som tar studenten iår och jag hoppas verkligen ni njuter, efter 3 års slit är man inget annat än värd det här! Vilka flashbacks man får av alla dessa vita mössor alltså, helt sjukt!

Frågestunden fortsätter fram till söndag. Kul med så många frågor såhär långt :)



Puss o kram tess


Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud så vacker bild =)

2010-06-05 @ 22:34:44
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback