8 juni 2010

Hann inte blogga igår, hade någonting att göra hela tiden! Därför blev det heller ingen fotografering av huset som jag lovade. Får se om jag hinner det på onsdag när jag är ledig!

Igår hur som helst, var jag hos Björn igen och red Gustav. Vi körde ett hopp-pass igår. Han var fining! Pigg och glad, men väldigt ridbar. Tycker han hoppar bättre med kroppen nu, trots att det är grymt mycket jobb kvar gör han det riktigt bra tycker jag. Både Björn och jag var nöjda! Började med att jobba honom på volt över bommar i både trav och galopp, sedan körde vi serier. Började med 5½ :an, var jobbigt tyckte han, men bra jobbat! Sen längde vi lite och lade på att räcke på två korta språng efter oxern. Var jääättejobbigt sa Gustav, men som sagt han gjorde det bra! :)

Sen började jag redigera om min hemsida lite igår, men har nästan glömt bort hur man gör! hihi men försöker jobba vidare! Länkar den här i bloggen sen när det är klar. Minns knappt vad jag gjorde igår, men fullt upp var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback