Läsarfrågor

Har du ingenting till salu? :) Letar efter kavaj hihi
- Jag har en hel del till salu! Har en hel garderob i stallet med saker som ska bort. Ska annordna en bloppis här i bloggen så fort jag får tid. Kanske att jag hinner på fredag annars får ni vänta tills nästa vecka. Har faktiskt en kavaj till salu, så håll utkik ;)


Ska ni flytta? Vart?
- Det har jag ju helt glömt att berätta! Men JA, vi ska flytta! Flyttlasset går den 28 april till Ljunga, Norrköping. Så vi ska alltså lämna Myckelby efter nästan 11 år. Känns lite konstigt men ska faktiskt bli skönt. Mamma och pappa har köpt ett jättemysigt och fint litet hus mitt över Ljunga Gård, så det ska bli underbart. Dock får vi väl se hur länge ja bor kvar där, känns som att de snart är dags att hitta eget (så fort ett jobb kommer så drar jag hihi) Kan försöka leta efter bilder på huset om de skulle vara intressant!


puss tess


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Vad är det för kavaj du har till salu? =)

2010-03-04 @ 12:40:42
URL: http://petratetra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hade varit kul med lite foton på ditt nuvarande hus också, och stallet med :D Har ju sett ditt rum för ett tag sedan och det var jättefint!

2010-03-04 @ 16:08:20
Postat av: Anonym

ska du flytta hästen då oxå till ljunga gård??

2010-03-04 @ 16:18:03
Postat av: jennie

ljunga gård i söderköping? :)

2010-03-05 @ 21:39:20
URL: http://jenniekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback