10 maj 2010

Tuff helg, nu är jag trött.

Idag var vi och lämnade av Gustav hos Björn. De kommer bli toppenbra, de är jag säker på. Kommer dock att bli tomt och jag kommer få världens ridabstinens! Men jag är dessutom säker på att jag kommer tycka de är roligare och ha ett helt annat sug nu efter en månads vila :)

Tog en sista ridtur, lite jobb på banan sen en sväng i skogen! Supermysigt, han var jättefin idag, skönt att "avsluta" på ett bra sätt :)



Gustav har alltså åkt till Björn Svensson och blir borta 1 månad ..

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vad lyxigt. Så skulle jag med göra om jag hade råd.

2010-05-10 @ 18:29:18
Postat av: www.corallensrodtott.blogspot.com

härligt (: !

2010-05-10 @ 19:28:54
Postat av: Sofia - TÄVLING: VECKANS BLOGG

Nu har äntligen chansen att bli VECKANS BLOGG kommit igen. Så var inte rädd att ta den ;D



http://sofiaelinab.blogg.se/2010/may/veckans-blogg.html

Postat av: Anonym

aw :D då är vi ju grannar med honom :) kom upp och hälsa¨på?

2010-05-12 @ 12:37:07
URL: http://arkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback