12 maj 2010

Hemma från jobbet idag, gick bara inte. Är genomförkyld, självklart lite pollen allergi på det. Jag älskar att vara sjuk! Usch, känns som jag aldrig hinner bli frisk innan jag blir sjuk igen, hatart! Har legat i sängen hela dagen, sovit bort den verkligen..

Inga nyheter om Gustav idag, Björn sa att dom skulle ta det lite lugnt i början så han inte blir stressad. Låter vettigt tycker jag! Lovar att uppdatera er så fort jag vet hur det går :) Kan erkänna att lite tomt är de, han är ju trots allt lite charmig GurkanGurra.. Men han är snart hemma igen, uppfostrad och snäll ;) hihi kan ju iallafall hoppas!


Cassiopeia, fina fina bebistjejen :') ♥

puss o kram tess


Kommentarer
Postat av: Sofia iaa Boström

men gud så sööööt <3 Har massa söt bilder på Hs också när hon var bäbis, jag vill ha en hästbäbis nu nu nu :D

2010-05-12 @ 22:58:57
URL: http://sofiaiaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Men vad söt hon var. Så lik sig i ansiktet också!

2010-05-12 @ 23:27:13
Postat av: Anna

Åh vad söt!

2010-05-13 @ 12:23:15
Postat av: Jennie Kristensson

tack, de är skit roligt!

2010-05-13 @ 13:57:56
URL: http://jenniekriistensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback