13 maj 2010

När hade våren tänkt att anlända till Norrköping? Nu har det regnat konstant i tre dagar! Det är inte speciellt varmt heller, känns mer som höst än vår. Förhoppningsvis vänder det snart..

Idag har jag spenderat hela dagen med min underbara pojkvän, finns verkligen ingen bättre än honom ♥ Själv mår jag iallafall bättre idag, fortfarande snorig men bättre ändå! Ska snart vara duktig och ställa mig vid spisen för att laga mat, klyftpotatis, fläskotlett och tzatsiki (ursäkta stavningen haha).

Ni ska få hjälpa mig med ett bildval senare, ska beställa en tavla men vet inte vilken bild jag ska ta!



puss o kram tess


Kommentarer
Postat av: Jennie Kristensson

Impad, är du så duktig i köket? :)

2010-05-13 @ 18:00:03
URL: http://jenniekriistensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback