26 maj 2010

Skön dag! Började morgonen med att gå en powerwalk på 1½km i skogen därefter jogging 1km, avslutade med 20 situps. Herregud va trött jag var sen! haha har verkligen världens sästa kondition nu när jag inte rider varje dag, så måste börja hålla igång min kropp. De var skönt, bara fortsätta nu och hålla igång! Tänkte att jag ska öka succesivt med allt, så ja inte kör på för hårt. Min kropp brukar inte hålla då. 100 situps ska ja väl klara om ett tag? ;) Saknar dock gymmet, tyckte det var grymt skönt och avslappnade att gå dit och träna, men ja kan lika gärna träna hemma och spara dom pengarna.

Precis gjort mig en god hallon/blåbärs smootie, tänkte sätta mig och bara njuta lite i soffan ett tag. Måste hitta på nån lunch sen också, vägrar köpa någonting på stan - här ska pengar sparas! Börjar jobba 16.00 idag, kort och skönt arbetspass, slutar 21.15. Men imorgon blir det ett långt pass så det kan vara skönt att bara köra kort såhär dagen innan. På tal om Iphonen ja tog upp igår, såg att ja kan förlänga mitt abonemang i slutet av juli så är kanske värt att vänta tills dess och slippa betala dubbelt :)



Nä, dags att fundera ut en lunch!

Puss o kram tess


Kommentarer
Postat av: Anna

Duktigt, en annan borde också ta sig i kragen o få upp kondisen lite haha. :)

2010-05-26 @ 12:56:18
Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Härlig blogg du har och en mycket fin häst. Hoppas allt är bra med dig :)

2010-05-26 @ 13:08:02
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback