31 maj 2010

Idag var jag hos Björn igen, både mamma och pappa var med så blev både film och bilder :D Det gick bra idag också. Han var mycket piggare och mer på tå den här gången, men gick ändå bra. Började med lite dressyr på utebanan som sist, hitta knapparna lite och få lite tips på hur jag ska rida honom när han börjar. Sen avslutade vi med lite hoppning i ridhuset. Han hoppade jättefint idag, 110 faktiskt :D hihi de är faktiskt de högsta han hoppat med ryttare, så jag blev impad över honom! Var kul att rida även idag, känner mig motiverad för att träna nu, tror de här kan bli bra med fortsatt Björn träning! Ska dit på onsdag igen och rida honom :)

Bilder och Filmer kommer!



Puss o kram tess


Kommentarer
Postat av: Sofia iaa Boström

heja heja :D

2010-05-31 @ 17:07:23
URL: http://sofiaiaa.blogg.se/
Postat av: maria

Björn är hos oss varannan torsdag om du är intresserad att vara med nått sen. Bara säga till mig eller Frida isåfall :) Kul att träningen ger resultat!

2010-05-31 @ 18:08:38
URL: http://mariabagenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback