Läsarfrågor

Vad har hänt med vovven? Har ni kvar den eller har jag missat något?
- Voffisen finns såklart kvar! Vår älskade lilla Teddie, stora killen nu. 3 år och fortfarande lika ouppfostrad ;) Han har nog inte riktigt förstått det här med flytten, väldigt förvirrad och går efter en hela tiden som en liten svans. Men det blir nog bättre med tiden. Inte lätt när man levt hela sitt liv på en stor gård där man hela tiden fått springa lös och nu helt plötsligt ska man gå i koppel och inte skälla på sina grannar. Lilla älsklingen, världens absolut bästa hund! Vad vore familjen Klintestam utan vår egna lilla Teddie?



Var ska Gustav?
- Gustav ska åka till Björn Svensson en månad, skrev mer om det här.

Vad har du för kavaj förresten?
- Jag har en Kingsland kavaj. Marinblå med marin krage och vit kant. Figursydd och något länge i modellen. Supernöjd med den! Jag köpte min begagnad från Melinda, dock hade hon bara använt den några gånger så den va som ny. Sydde in den och fick den sydd efter mig så den är verkligen perfekt för mig! Jag betalade 1500 kr för min, kostar ca 3299 kr ny. Finns även i en ny modell med softshell material, den är något dyrare. Men ja kan rekomendera denna kavaj, superskön! Sorgligt att den inte finns i brunt, då hade jag utan tvekan köpt en sådan!!


Kommentarer
Postat av: Sandras Riddagbok - Nyheter, Riddagbok, Till Salu

Det är så härligt hur du beskriver dina djur med en sån värme :) Både din hund och när jag läst presentationerna av dina hästar. Man blir så glad!

2010-05-06 @ 15:14:26
URL: http://sandrasriddagbok.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! KUl att du bloggar så alla kan läsa igen :)

Jag har sålt stora bruna, och har nu en liten gul prinsessa :)

2010-05-07 @ 17:50:03
URL: http://mindcooler.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej igen!

Winnie står uppstallad hos LD Stables i Valdermarsvi, som är ett stall för unghästar. Hitta tyvärr inget vettigt ställe för henne här hemma, men tar gärna emot tips om du vet ngt bra. :)

2010-05-07 @ 17:55:00
Postat av: Anna

Tycke man ser inte så många bruna kavajer.. Men snyggt är de! :P

2010-05-08 @ 13:57:18

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback