26 november 2010

Tack för alla fina tips om bra frisörer, jättegulligt av er :-)

Idag har jag varit ledig, så har passat på att ha en heldag tillsammans med min underbara mamma ♥ Vi har shoppat loss ordentligt på stan, fikat och bara haft det mysigt tillsammans! Tråkigt att det inte finns tid till att ha fler dagar som denna, men man får vara glad för det vi lyckas skrapa ihop.

Annars så rullar det på som vanligt med jobb, stall och pojkvän. Det har fortfarande inte blivit några provridningar med Gustav. Jag tycker inte att några vettiga har hört av sig och den enda vettiga som har hört av sig ballade ur dagen innan sjävla provridningen.. Men jag har absolut ingen brådska med att bli av med honom och känner ingen sorg över att han är kvar, just nu rullar det på fint så det gör inget om han blir kvar ett tag :-)

Förövrigt så har jag ett väldigt stort flytta-hemmifrån-abstinensbesvär! Inte för att jag inte trivs hemma, för det gör jag. Men vill ha något eget. Idag när mamma och jag gick på stan hittade jag så mycket som min lägenhet vill ha.. Men eftersom jag är urkass på att spara pengar så sket det sig med lägenheten jag ville köpa. Men till nästa år, då jäklar ska jag ha nått eget :-) 

Som avslutning får ni se Gustavs egna lilla film ♥


Kommentarer
Postat av: lisa

Misströsta inte för att få/oseriösa hör av sig.

Har min häst på anonns nu, hur fin som helst till ett bra pris, som g väntat vid den här tiden på året är det knappt någon/dålig respons.

Urtrist och en jäkla skillnad mot när man anonnserar på våren/sommaren.

Men det vet jag ju själv att jag antagligen inte skulle ge mig ut och leta häst den här tiden på året, det tar man ju några månader senare när det är trevligare att åka på roadtrip, man hinner med många fler och det FINNS mer att välja på.

Hoppas det går bra ändå och att han får ett bra hem tillslut!

2010-11-27 @ 01:44:36
Postat av: Cornelia

Hejsan!

Satte uppe sent och råkade av en slump komma in på din sida. Läste om dina hästar som du haft och inte finns mer och grät stora tårar över mitt tangentbord!!! Så fint skrivet och så ledsamt!

2010-11-27 @ 02:25:00
Postat av: Hanna Erlandsson

Vad önskar du dig i julklapp? :)

2010-11-27 @ 13:01:26
Postat av: Eleonor

Vilken fin video, o bra låt! :)

2010-12-05 @ 11:08:09
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback