28 september 2010

Uff vad trött jag är!
Hade morgonfodring och utsläpp i stallet så var där riktigt tidigt. Mockade och fixade iordning allting samt pysslade om Gustav. Han fick vila idag också, inte bra! Nu har han vilat sedan i lördags, enbart pga att jag inte orkar eller haft lust. Får se om jag kanske kan köra honom lite i pessoaselen imorgon, för på torsdag får han vila igen då jag jobbar hela dagen och på fredag kommer massören ut till honom..

Hur som helst, nu ska jag sticka in och jobba. Lyckades få ledigt sista 1½ timmen så jag kan åka till Avantia och vara med på VIP kvällen. Harald från Back on Track ska dit och berätta om deras produkter, dessutom kommer det att vara 20% på alla BoT produkter samt 10% på alla andra varor i butiken - superduperbra!! :D

Nu - jobbet fram till 18!


Kommentarer
Postat av: johanna

sv: det är du värd! :D



tänkte höra ang Gustavs massagebehandlingar - har du upplevt att han blir lugnare/mer avslappnad i hantering på gång o i box osv av det? blev rekommenderad det för Appos del men har inte så mkt erfarenhet av sånt..

2010-09-28 @ 19:07:28
URL: http://appobappo.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag trodde att du och Linus inte direkt va på god fot. Skönt att det löst sig!

2010-09-28 @ 20:40:05

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback