Bästa vän

Jag har världens finaste vän!

Du gör mig så otroligt lycklig, så glad och tacksam för en sån fin vän som du! Idag kom hon in på jobbet och frågade om vi inte kunda luncha ihop, såklart vi kunde det. Gick till Fräcka Fröken och småpratade och bara hade det allmänt mysigt, du gjorde verkligen min dag! En sådan liten sak, som ändå är så stor kan göra en så varm och glad inombords, du lyckades verkligen! Tack för en superlunch!! Evigt tacksam för dina fina vänskap, bara så du vet :)

Bilinda Hamrin, du må vara Norrköpings bästa tjej :) ♥


Kommentarer
Postat av: Bilinda

Åh gumman vad underbar du är :) Jag är otroligt tacksam för att du finns i mitt liv och för att du är den du är <3

2010-09-03 @ 17:16:04

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback