C-ponny

Någon som söker en fin och trevlig C-ponny?!

Ginger är den absolut finaste c-ponny jag vet! Hon är urgullig i hantering och trevlig att rida, kräver dock lite ryttare. Nu är hon till salu igen och eftersom jag älskar denna ponny vill jag att hon hamnar hos någon bra! Därför hjälper jag min vän Alexx att skriva om henne här. Filmer finns på youtube och jag har bilder om någon är intresserad. Kontakta Alexandra Kjörsvik ([email protected]) så kan hon berätta mer och förmedla er vidare till nuvarande ägare.

Startad FEI dressyr, L:B hoppning, debut fälttävland

För dig som letar efter en snygg, snäll och bra allroundponny!


Kommentarer
Postat av: Jenny

åhh vad fin hon är vi funderar ju på att köpa c-ponny till lillasyrran men tror nog ginger är för fin för henne än så länge ;)

2010-09-07 @ 23:43:30
URL: http://jeeennnyyy.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack så mkt :)

2010-09-08 @ 07:53:52
URL: http://pemme.blogg.se/
Postat av: alexx

tack vännen! Ginger vill inte bli lektionsponny! även om hon skulle passa som det med den biten hur snäll hon är och att hon älskar att bli ompysslad!man känner sig så lurad av de som köpte henne!

2010-09-08 @ 08:02:02

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback