22 augusti 2011

Äntligen en ledig dag så jag får sova ut! Ja, så var iallafall det jag tänkte, men riktigt så blev det inte.. Blev väckt av chefen imorse som ringde och ville att jag skulle jobba, men hade ju faktiskt andra planer så nope. Kom sedan på att jag skulle hjälpa Frida i stallet när skulle hoppa Kasper, så var bara att kliva upp. Fan så trött jag var! 

Frida och Kasper var iallafall duktiga och det har blivit sån himla fin skillnad på Kasper! Var kul att se faktiskt, snygg sadel red hon med idag också ;) Gustav fick sig ordentlig borstning, hans skor sitter så himla löst nu så jag vågade inte rida. Är redan massor sprickor i hovarna och skulle skorna lossna så skulle det säkert bli ännu värre. Ioförsig kommer ju hovslagaren imorgonbitti, men vågade ändå inte riskera något. Han rör på sig ganska bra i hagen :) Imorgon ska vi hoppträna för Björn på VRF, som jag längtar!! Vi behöver verkligen en träning och lite skäll ifrån Björn hihi hoppas det är utomhus!

Eftermiddagen har spenderats i Linköping tillsammans med Marcus. Älskar IKEA! Dock är det betydligt roligare när man ska handla åt sig själv haha helt sinnessjukt så olika jag och Marcus är va gällande heminredning och smak på saker och ting. HUR ska vi någonsin kunna bo ihop och komma överrens om hur det ska se ut!? haha

Hemma nu iallafall, supermega ont i magen och allmänt trött, men inte kan jag sova. Kanske lite tidigt för det iallafall.. Ska föra över bilderna på Kasper till Frida, sen kanske ja ska städa rummet? Då blir jag ju trött åtminstone..


Typ snyggaste bilden på Gustav, som Annie tagit :-D

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, det där med att komma överens om inredning är lite knepigt! Köper jag nåt som inte sambon gillar, då gömmer han det! :P

2011-08-23 @ 07:51:42
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Haha, jobbigt! Jag o Mårten är väldigt lika när det gäller inredning o smak, väldigt enkelt :)

2011-08-23 @ 20:10:08
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/
Postat av: Caroline

SV om du vill kan jag mäta ett pat full Dyon och dessa Dyon i cob?

2011-08-27 @ 10:11:13
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback