Årets lista

Årets bästa: Att Gustav och jag uppnådde våra mål! :D LB dressyr, 120 hoppning samt kvala avd A.


Årets sämsta: Att avsluta året med en skadad häst känns sådär!


Årets roligaste: Hur mycket jag och Gustav utvecklats under detta år.


Årets sorgligaste: Att så många hästar fått lämna livet på jorden på ett otäckt och tragiskt sett..


Årets tokigaste: Att jag och Gustav faktiskt kom ut på dressyrbanan och fick lite nytändning till dressyren.


Årets bästa köp: Min älsklade, underbara Antares sadel ♥


Årets sämsta köp: Jag vet inte riktigt.. Kanske mina jodhpurs som gick sönder efter 3 veckor. 


Årets bästa tävling: Vikbolandets tvådagars meeting i våras var ju riktigt bra. Samt Kiladalen såklart där Gurra och jag tog våran första placering i avd A! :) Har många bra tävlingsminnen iår..


Årets sämsta tävling: Söderköping i april, då hästen var otroligt barnslig och dum samt Smedby i oktober då ryttaren herself gjorde största ryttarmissen ever och Gurkan blev skadad.. 


Årets avramling: Enda "avramling" jag gjort var ju på Smedby Gård, så får väl bli den då!


Årets sötaste: Gurra!!!


Årets ridna hästar: Golden Poem, Little Sinclair, Kasper, Gnista, Ironside, Mirca Itop F.. Tror det var alla!


Årets inspiration: Patrik Kittels clinic tillsammans med Maria Gretzer, den var helt outstanding!



Kommentarer
Postat av: erika

ääälskar listor. Jag snor den!

2011-12-09 @ 14:18:23
URL: http://majimka.blogspot.com
Postat av: Frida

Jag med! :D

2011-12-09 @ 15:30:00
URL: http://friduusss.wordpress.com
Postat av: Lotta

Skoj att du också använder dig av min lilla lista :D Lagom bra sett att sammanfatta året :)

Gurra är riktigt fin i Br shcabraket och lindorna!

2011-12-09 @ 16:52:09
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/
Postat av: johannag

Hoppas jag kan låna listan :)

Och vilken snygg outfit! :)

2011-12-10 @ 08:41:43
URL: http://johannag.blogg.se/
Postat av: Malin

Du har faktiskt ridit wille också, han vill med stå med :(

2011-12-11 @ 10:29:44

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback