God Morgon..

Hysteriskt trött, men kan inte sova.

Ligger i sängen och funderar på om jag ska köra på vinrött, brunt eller blått när jag ska trimma dressyr idag haha, dum i huvudet? Javisst! Har ju en sjuldom om att jag vill vara välmatchad/fin när jag ska trimma min häst, ibland undrar jag hur jag kunde bli så jävla dum i skallen!? haha, nä jag ska nog försöka återgå till min kudde och sova ett par timmar till innan stallet. Ska ju jobba hela julhelgen, så sovmorgon och vila kan jag glömma! ;)




Fick en fråga ifrån Lotta som jag tänkte svara på, då fler kanske undrar.

Kör du olagligt nu? Hur vågar du det? (ta det inte som elak menat, bara undrar) Det är ju ändå ganska stor grej om man åker fast.

- Det var jag som skrev väldigt förhastat och dåligt förklarat när jag skrev att jag kör olagligt. Min pappa kör mig och hästen mer eller mindre överallt och han har körkort så han kör lagligt. Men på vissa tävlingar har han inte kunnat köra av olika anledningar så då har jag fått ragga en bil som jag kan köra min transport med, lagligt. Två gånger har jag inte lyckats, utan kört olagligt. Jag har varit sjukt nervös varje gång och vill inte göra om det, för som sagt, åker jag fast så ryker mitt körkort. Så jag rekomenderar de inte till någon haha, men jag kan inte längre förlita mig på min pappa pga hans jobb - de är därför jag tar BE kort nu, för att slippa köra olagligt när de knipar och för att jag vägrar att stryka mig hihi :) Men svaret är: De är ofantligt korkat att köra olagligt!!


Kommentarer
Postat av: Evelina - equilina.se

Fast det värsta som kan kända när man kör olovligt är ju INTE att åka fast...

2011-12-23 @ 10:57:10
URL: http://equilina.se
Postat av: Lotta

Okej då förstår jag. Kan lätt bli missförstånd :)

2011-12-24 @ 10:08:20
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/
Postat av: stephanie

kan du inte skriva vad du tycker om ändringarna i TRI?

2011-12-25 @ 11:45:22
Postat av: Rebecka

Attans att du missade provet då :(

Är du inskriven på ngn körskola? Då har man ju möjlighet att köra testerna på deras datorer, mär man är klar där brukar man klara trestet utan bekymmer.

2011-12-25 @ 15:31:24
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/
Postat av: till evelina

till evllina. nähe & vad är det värsta som kan hända då?

det är ju inte bara exakt samma bil + släp som b kort? ända skillnaden är en vikt på papper ;)

2011-12-26 @ 13:11:45

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback