Nu är det fredagsmys!

Fredagsmys!

Hemkommen från jobbet, lyxar idag med en kycklingtallrik med pommes och vit sås ifrån Napoli, mums! En stor iskall cola brevid och sedan väntar godiset. Ensam i lägenheten ikväll och bara njuter faktiskt, ibland är det bra underbart att vara själv! Har för första gången kollat på Idol också, är ju lite hetts nu om man förstår alla facebook statusar rätt, den ena säger Robin och den andra säger Amanda. Mig spelar de ingen roll, kommer väl inte få höra ifrån någon av dom om ett år. Det brukar ju gå bäst för de som kommer typ fyra, femma haha


Hur som, jobbet gick bra. Ser nu fram emot en ledig helg där jag ska spendera många timmar i stallet tillsammans med mamma, hundarna och Gustav. Hoppas på härligt väder så kameran kan få följa med! Nu ska jag återgå till mitt egna lilla fredagsmys hihi 



Kommentarer
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Superfin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

2011-12-09 @ 22:05:03
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback