14 februari 2011

God morgon! Det är måndag och en riktig jobbvecka sätter igång, längtar redan tills på fredag och helg då jag är ledig och ska på hoppkurs med lilla Gustav. Men först väntar alltså ett par långa dagar på ICA Spiralen! Idag blir jag där mellan 10.00 - 19.00, sen åker jag direkt ut till hästen som inte hade varit snäll igår när Sofie, min medryttare, hade ridit honom. Hade hade varit mer i luften än på marken så stackarn hade åkt av, inte okej! Så idag ska han få sig ett galoppass han sent kommer att glömma ;-)

Nävars, men att bocka av folk är faktiskt inte okej. Men hur som, så ser min dag ut och därför blir det ingen uppdatering förns ikväll. Men jag hoppas vi hörs då! Då hoppas jag även på att ett mail från Charlies har ramlar in. Är hur spänd som helst inför äventyret tillsammans med dom, men de ska bli sååå roligt! :-) Glöm inte bort bloggtävlingen förresten!!

Kommentarer
Postat av: LINA

Ska bli spännande att vara med om samarbetet med Charlies

2011-02-14 @ 10:32:09
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Anneli Johansson - Vinn hemlig present från Göteborgs Horse Show hos mig!

Skoj med hoppkurs!

har inte glömt bloggtävlingen håller tummar,tassa & hovar :)

2011-02-14 @ 10:43:24
URL: http://stallekekullen.blogg.se/
Postat av: Thomasine

Min medryttare åkte också i backen för bara några veckor sedan då hon red ut. Inte okej men som tur var landade hon mjukt i snön och gjorde sig inte illa!

2011-02-14 @ 12:58:01
URL: http://dress-yr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback