3 februari 2011

Hej min käraste! Sitter på jobbet och blir kvar här till stägning, vilket i sin tur betyder att det inte blir någon uppdatering ikväll när jag kommer hem. Var ute på en liten skrittur imorse med Gurrisen tillsammans med Issa, supermys! Nya täcket och stigbyglarna var ju underbart fint och bra ;) hihi imorgon förresten ska Gurrisen till kliniken och kolla in sin mun och korkad (eller klok?) som jag var bokade jag in ett böjprov samtidigt.. Tänkte att ska vi ändå dit o kolla mun kan vi lika gärna kolla benen samtidigt nu när tävlinssäsongen drar igång.. Och en frisk häst vill man ju ha! Därför går ju jag nu och är skiiitnervös, för med min tur är han väl säkert halt på alla fyra! Så snälla håll tummarna för att allt är bra imorgon! :) nu ska jag ut till kassan igen pusspuss

Kommentarer
Postat av: Alexx

Fannys lilla söta men väääldigt envisa C-ponny som jag ska ha i en månad i samband med att de åker till thailand. Ska se om jag kan få lite extra fason på den lilla ponny för jag tror att den kan bli riktigt fin! Men sist fick jag kämpa för att ens få honom på tygeln :P

2011-02-03 @ 18:57:17

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback