4 februari 2011

Wiiie Gustav är fullt frisk! :-D Var ju på kliniken idag och gjorde ett böjprov i samband med att han skulle kolla tänderna. Och han hade inte en enda liten reaktion på något ben utan veterinären berömde honom jättemycket för hur fin han såg ut! Så himla skönt, som jag gått och oroat mig för detta jäkla böjprov. Tänderna var fina dom också, behövde slipas lite men annars bra i munnen. Hade ett sår i ena mungipan som Maxim var tvugen att gröpa ur lite på så därför ska jag rida på hackamoor nu en vecka (HAHAHA), är det något jag hatar - så är det hackamoor. Men bara le och se glad ut, förhoppingsvis kommer vi klara av det :)


Hur som, riktigt skönt att allt var bra och att vi kan fortsätta "normalt" nu inför alla träningar och tävlingar!


Innan böjprov

Otålig på all väntan.. Klänger på pappsen hihi

Får massa mat efter att ha varit en duktig kille

hos tandis och får tänderna slipade *aj aj*

Kommentarer
Postat av: karolina

vilken klinik åkte du till ?:)

2011-02-04 @ 21:12:53
Postat av: tess

Karolina: Åkte till Marby Kliniken (åker i vanliga fall till Åsa Frykman).

2011-02-05 @ 19:22:18
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback