7 februari 2011

Okej, efter all shoppning hamnade jag äntligen i stallet ♥ Skulle kunna spendera hela dagarna där, utan tvekan! Kände mig dock lite halvseg idag så blev ingen seriöst ridning utan gick ner till ridhuset tillsammans med Frida och skrittade på Gustav lite lätt på det nya hackamooret. Och nä, det känns verkligen inte bra! Men min pluttis kan inte vila, han blir tokig! :-( Så ska testa imorgon att sätta på honom silikonbettet, vi får se hur det går.. Annars får jag väl gå promenader med honom!

Hade med mig lilla kameran och fotograferade hektiskt.. eller inte. Men imorgon ska jag ha heldag i stallet med Fridus och då looovar jag bilder :-D Sen blir det mini bloggtävling också, hoppas ni är sugna på de!


Kommentarer
Postat av: malin

sv: tack så mycket. Är väl ofta så att det känns värre än vad det ser ut som tur är:P

ja det är stor skillnad på henne nu när hon inte har ont i sin mun:D

2011-02-07 @ 21:32:44
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback