Läsarfrågor

Felicia om Outfit:
Riktigt snyggt! Skulle dock byta ut ridbyxorna till några utan bakfickor, till mina favoriter Pikeur Cindy! Blev kär i västen, vart har du hittat den?
Ale Ridsport säljer Pizarro västen, dock andra färger än den beiga. Även vissa Hööks butiker säljer Pizzaro västen. 


Cilla om Outfit:
Förresten vart hittade du HV polo tröjan? APSNYGG!
- Här kan du beställa HV polo tröjan, verkligen supersnygg!!


Elin om Vem är jag?:
Såg inga resultat från 120? Eller har det varit lokala tävlingar?
- Det är för att jag bara startat 120 på träningstävling / pay and jump :-) Och resultaten därifrån skryter jag inte direkt med hihi så jag tycker personligen att det var bra att du inte hittade någonting, de hade blivit pinsamt ;-p


Anonym om Outfit:
Vet du var det schabraket i den färgen finns att köpa?
- Enda butik som jag hittat som säljer schabraket i green tea färgen är Degefors värme & foder. Men dom har tyvärr bara schabraket i storlek ponny. Så om någon annan vet en butik som säljer Schockmöhle dressyrschabraket i färgen green tea, så får ni väldigt gärna höra av er då jag mycket mer än gärna vill ha det schabraket!! :-)


Lina om 11 februari 2011:
vad sorgligt. vad hände?
- Hon hade ett brustet blodkärl, troligtvis. Vi gjorde ingen odubktion på henne så vet inte säkert, men det är vad veterinärerna tror. Så allting gick väldigt snabbt, hon hann inte lida utan bara föll ihop. Orättvist och hemskt!


Emma Fors om Vårnyheter:
Vet att kingsland har ett par jättefina duvblå ridbyxor , skit snygga, skulle nog va fina till din häst
.
- Om du vet någon butik som säljer, hör av dig! Har också sett dom, men tydligen så är dom utgående så ingen butik häromkring har dom! :-(

 


Kommentarer
Postat av: LINA

usch vad otäckt det låter :/

2011-02-13 @ 20:58:20
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

jag såg att skara hästsport hade dom när det var elit tävlingar här på grevagården, hör av dig till dom och be dom ta med till göteborg horseshow! :)

2011-02-13 @ 21:37:09
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: Isabel Tränk

Vilken fin blogg du har! Har du "bara" en häst? Ska titta runt lite på din blogg nu. :D Titta gärna in i min, har också häst... ar... :)

2011-02-13 @ 22:18:10
URL: http://isabeltrank.blogg.se/
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

maila mig så kan jag hjälpa dig att sätta in koden i menyn om du behöver hjälp me det, skrev ju koden till dig men vet inte om du fick den ? :)

2011-02-13 @ 22:51:16
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: Caroline

SV Den kostade ca 500 kr och är använd ca 3 tävlingar och tvättad 3 ggr;)

2011-02-14 @ 11:52:31
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Om du hittar någon som har schabraket får du jättegärna säga till! Jag samlar lite på den färgen, hehe.. Har typ ALLT, utom dressyrschabraket =(

2011-02-14 @ 13:42:04
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback