Stallmöte

Mötet gick helt okej. Vi ska beställa lite kläder ev. nu också. Sen tidigare har ju gänget där vinterjackor, men nu närmas vi oss vår och sommar och då kanske de är roligt med något annat. Vi ska kolla runt lite iallafall. Vet ni några bra sidor?

 
ska ta några bilder på stallet, utifrån och innifrån någon dag när jag är ledig! :-)

Nu är jag superdupermega trött och ska faktiskt krypa ner i sängen. Trots "kortdag" imorgon på jobbet är det upp tidigt och nuförtiden är jag allt annat än morgonpigg! Dessutom har jag supersvårt att komma upp ur sängen pga min förbaskade rygg! Skulle kunna göra vad som helst tror jag för en 110 % frisk och hel kropp ..

Vi hörs imorgon helt enkelt! Puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Men jag vill ju se sakerna du har köpt :(

2011-02-21 @ 22:32:51
URL: http://mightybouncer.blogg.se/
Postat av: Alexx

prima4you har fina klubbsaker tycker iallafall jag :)

2011-02-22 @ 08:15:34
Postat av: Alexx

prima4you har fina klubbsaker tycker iallafall jag :)

2011-02-22 @ 08:15:54
Postat av: Cecilia

Har du varit hos en naprapat nån gång för din rygg? Själv har jag också haft problem med ryggen och var hos en naprapat. Tycker de är jätte bra och nu går jag dit ca 4 ggr/år. Det visade sig att jag inte var tillräckligt stark i ryggmusklerna. Jag måste styrketräna extra och nu är det mycket bättre. Testa att gå till Rehab Center och fråga efter Cathrine. Hon har själv en syster som rider så hon förstår sig på oss ryttare. Det kostar 520 kr men det är det värt tycker jag. Bara ett tips så att du kanske kan bli bättre i ryggen :)

2011-02-22 @ 11:58:56
URL: http://abmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback