Taggar igen..

.. Dock inte lika mycket denna gång. Det är -20 grader ute och klockan är tidigt, jag har sovit sjukt dåligt! Men ser ändå fram att få hoppa lite på min fina häst! :-)

Tack förresten för alla fina kommentarer, vad gulliga ni är!! Betyder jättemycket ♥ Är som sagt jättenöjd med Gustav, hur bra han ändå lyckades lösa allting. Mitt lilla hjärta, tror nog han lite trött i både kropp och knopp idag!

Svarar på en fråga också!
Sara om Videoklipp:
Tycker att ni har kommit en bra bit på vägen!! Han ser fin ut och du rider honom bra. Det enda jag undrar är varför du Ibland stannar honom och rycker/drar honom i munnen vid ett par tillfällen? B l a ett där ni ligger fel på hindret.
- Tack, de har vi verkligen! Usch, ser verkligen hemskt ut på filmen, det kan jag hålla med om *ångest* Men Jonas sa att så fort han sparkar, drar iväg, inte lyssnar eller blir hängande i handen ska jag göra halt. De ser ganska brutalt ut, men faktiskt är de så att jag inte är speciellt hård i handen just då. Men de ser verkligen inte kul ut på filmen! :/ Jag har själv alltid ridit ur ett sånt läge, dvs tänkt framåt så vart en ganska rejäl omställning. Men han kanske har rätt i sitt tänk, återstår att se! :-)



Nu är de dags att åka till stallet och sätta fart, Gurris behöver en ordentlig framskrittning idag!! Hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: LINA

Jag tycker verkligen inte man ska dra i munnen när en häst stannar, utan be dem gå framåt. Men ibland kan man behöva "rubba cirklarna" lite. :)

2011-02-20 @ 14:10:49
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: julide

Awwh han är så sööt! :')

2011-02-20 @ 18:29:48
URL: http://juulideyoldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback